Tytuł: Duke Nukem Forever w Polsce :: DNF fabuła 2009 [Spoilery]

Dodane przez zar3011 dnia 2011-06-13 09:38
#1

Jakby kogos interesowalo jak przedstawiala sie fabula w momencie zamknieciem 3d realms to tutaj mozna znalezc informacje o tym. Jak widac zupelnie zmieniono koniec gry i chyba dobrze bo wedlug mnie strasznie udziwniony i przekombinowany byl;p.
http://www.nofrag.com/2009/mai/11/31340/
http://ve3d.ign.com/articles/features/46978/Duke-Nukem-Forever-Development-Documents

Edytowane przez zar3011 dnia 2011-06-13 09:40

Dodane przez pazurek dnia 2011-06-13 10:59
#2

Wspominaliśmy o tym w newsie http://duke.gry-o...admore=818, wygląda jednak, że tamte pliki na rapidshare już wygasły.

Dodane przez zar3011 dnia 2011-06-13 11:41
#3

Tak wiem, ze byl o tym news, sam tez od dawna o tym wiedzialem ale zwlekalem z przeczytaniem tego do wydania gry. W kazdym razie pomyslalem, ze warto o tym przypomniec teraz kiedy dnf w koncu ujrzal swiatlo dzienne, bo pewnie malo kto przekopalby archiwum newsow zeby to znalezc a na forum latwo zauwazyc temat.

Dodane przez SavagE dnia 2011-06-13 15:40
#4

decyzje o wycieciu leveli podjeto zapewne w triptych, choc kto wie, moze randy wsadzil swe wielkie nozyce Wink

Dodane przez marcino0o_pl dnia 2011-07-25 16:34
#5

Ja dopiero teraz sobie o tym przypomniałem i jestem w szoku ile fajnych pomysłów wycieli Shock

Dodane przez sZakOOu dnia 2012-01-03 18:29
#6

Wygląda na to, że motyw z klonami Duke'a, został wycięty i obrobiony do formy dodatku DLC, który teraz można ściągnąć (po zapłaceniu). Grin

Witamy w XXI wieku...

PS. Faktycznie, sporo pomysłów wycieli. :/

Dodane przez zar3011 dnia 2012-01-05 12:06
#7

Prawda, chociaz od strony fabularnej klony z dlc nie maja nic wspolnego z pomyslami z 2009. Po prostu gearbox uznal, ze klony sa fajne i warto zostawic cos takiego na dlc bo ludzie to kupia. No i w sumie oprocz tego, ze czas wczytywania map jest jak na konsolach to rzeczywiscie dlc jest fajne;p