Nawigacja
· Strona główna
· Artykuły
· Forum
· Linki
· Kontakt
· Galeria zdjęć
· Szukaj

 Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 76
· Najnowszy użytkownik: Wichura666

 Ostatnie komentarze
· Beczka śmiechu [2]
· Żelazne spolszczenie [8]
· Patch opublikowany! [2]
· Nowości w nadchodzącym patchu [3]
· Oficjalna zapowiedź pierwszego DLC [3]
· DLC (spoilery!) [2]
· W skrócie DNFLP [4]
· Co dalej z Duke [3]
· Demo dla wszystkich! [1]
· Trzecia część historii powstawania DNF [1]

 Ostatnie artykuły
· 2011.06.18 - Oficjal...
· 2011.06.06 - Gorzkie...
· 2011.06.06 - Recenzj...
· 2011.03.01 - DNF oce...
· Dukem Nukem Na Zawsz...

 2011.06.06 - Gorzkie żale po demie DNF
Plusy
  • ładne, realistyczne rozczłonkowywanie ciał, kikuty mają wystające kości, jest kilka poziomów obrażeń

  • inne efekty uderzeń kul w odsłonięte ciao i pancerz, możliwość odstrzeliwania fragmentów pancerza

  • holoduke jest lepszy niż w DN3D

  • pozytywnie zaskakuje wytłumiony basowy huk pipebomby odpalanej pod wodą

  • ogólnie interakcja broni z wodą jest ładna, od rozbryzgów przy wybuchu po strzelanie z pistoletu czy shotguna, szkoda tylko, że rozbryźnięta woda nie zostawia kałuż

  • fajnie się gra w bilard

Minusy
  • brak kałuż krwi, krwawych śladów butów, są za to namiastki w postaci szybko znikających rozbryzgów na ekranie

  • klocek nie zostawia plam na wszystkim

  • statyczni żołnierze EDF w szatni stadionu są jak dekoracje

  • dziwne przeskoki w animacjach wrogów, np. jeśli skaczącą świnię zabije się w locie to model sztucznie zatrzymuje się na moment w powietrzu i dopiero włącza się tryb umierania

  • bardzo sztuczna katastrofa statku który atakuje Duke'a przed kopalnią, element wraku który tworzy rampę spada zbyt szybko i nienaturalnie, wręcz pojawia się na miejscu

  • na niektórych powierzchniach nie zostają ślady kul ani wybuchów, a jak zostają to są z błędami np. ślad kuli po pistolecie na pisuarze pojawia się od razu jako 4 ślady jakby tekstura była źle wyśrodkowana, zdarza się też przenikanie i migotanie tekstur - być może jest to niedopracowane w miejscach gdzie nie ma się broni i normalnie nie napotkałoby się tych błędów ale na razie nie wiadomo

  • butelki i szklanki są kuloodporne - może z powodu jak wyżej, ale z drugiej strony w apartamencie można rozwalić tv, w łazience zepsuć suszarkę do rąk, rozstrzelać papier toaletowy, a przecież broni się tam nie ma

  • martwe oczy modeli... to wyraźny regres w porównaniu do trailera z E32001

  • widok z trzeciej osoby podczas jazdy, mimo że doskonale zaimplementowany i działający jest first person - dlaczego nie można tego przestawić z menu... gdzie te czasy kiedy cała gra miała być z oczu Duke'a?

  • wygląda na to, że przez całą grę będziemy traktowani jak dzieci i będzie się nam przy każdym interaktywnym przedmiocie przypominało który to klawisz mamy podpięty akurat pod tę akcję...

  • nielogiczne jest to, że podnieść można tylko z góry ustalone przedmioty, jak beczki w kopalni, mimo zapełnienia swiata gry przedmiotami z podpiętą fizyką

  • mimo robienia wielkiego halo z full body awareness, nadal aby odkręcić kran Duke macha tylko dłonią jak w Deus ex z 2001 roku, a żeby popchnąć wagonik po prostu się na niego nabiega; zaawansowane animacje rąk są tylko w zaprogramowanych sytuacjach i często irytują ze względu na zablokowanie wzroku na czas animacji

  • co z tego, że można wysadzić w powietrze wieżą ze zbiornikiem wody i popatrzeć jak spada ona na ziemię, kiedy nic po niej nie zostaje. Sytuacja analogiczna do rozwiewających się w powietrzu chmurek krwi.

  • sterowanie rodem z konsoli nie sprawdza się na pc*

* Mouselook działa jako tako tylko jak się ustawi wygładzanie na najniższy możliwy poziom, ale za to na ekranach panoramicznych ruch myszą w górę i dół jest przekładany na ekran w innych proporcjach niż ruch poziomy. Dodatkowo nie podoba mi się "padowa" obsługa gry z klawiatury: kazdej akcji przypisany jest klawisz i tak aby rzucić pipebombę trzeba nacisnąć 3, uruchomić holoduke 4 i tak dalej klawiszami 1-6. nietrudno sobie wyobrazić, że sprawia to problemy w ogniu walki kiedy chciałoby się jednocześnie sterować i nie musieć zdejmować palca ze standardowego WASD. Owszem klawisze można zmienić ale nadal jest to osobny klawisz do osobnej akcji. Gdyby pominąć problemy z celowaniem, w DNF gra się wygodniej na padzie niż na klawiaturze i myszy...

 Komentarze
#1 | polishbox dnia 2011.06.06 21:44:04
"wygląda na to, że przez całą grę będziemy traktowani jak dzieci i będzie się nam przy każdym interaktywnym przedmiocie przypominało który to klawisz mamy podpięty akurat pod tę akcję..."... Idzie to wyłączyć w Menu Pfft
#2 | yossa dnia 2011.06.06 23:21:58
Tego o czym pisałem nie idzie. Nie chodziło mi o podpowiedzi, a o grafikę klawisza na środku ekranu z tekstem co nacisnąć, żeby np otworzyć drzwi. Są inne sposoby, żeby zaznaczyć, że coś jest "używalne", a już na pewno informacja o tym nie musi się pokazywać na środku ekranu.

 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

 Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

 Społeczność

FacebookTwitterYouTubeForum dyskusyjne

 Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Rise of the Triad
· Gdzie kupić DN3D w d...
· DN3D na fejsie
· DNF fabuła 2009 [Spo...
· Easter Egg's
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum

 Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

pazurek
2013.05.14 14:59
Widzieliśmy, szkoda że na razie nie wiadomo nic więcej oprócz tego, że "robią".

marcino0o_pl
2013.05.10 09:16
widzieliscie?! polacy robia nowego shadow warrior!!!!

sZakOOu
2013.03.21 00:06
Mówisz - masz Adam! DN3D Megaton Edition już na Steam! http://youtu.be/b.
..

Adam1974
2013.01.07 01:06
DUKE NUKEM 3D oraz Shadow Warrior Complete wkrótce na STEAM-ie Smile

Duker
2013.01.06 17:17
zapraszam wszystkich graczy DN3D http://www.facebo.
..3dReunion/